صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / طرز تهیه اسپاگتی رژیمی

طرز تهیه اسپاگتی رژیمی

طرز تهیه اسپاگتی رژیمی

طرز تهیه اسپاگتی رژیمی اسپاگتی سبوس دار رژیمی یکی از انواع غذاهای خوشمزه و پرطرفدار کشور ایتالیا است که با رسپی های متنوعی پخته می شود، در ادامه با سایت میسنا همراه باشید.

طرز تهیه اسپاگتی رژیمی

مواد لازم اسپاگتی رژیمی
اسپاگتی سبوس دار ۱ بسته
سینه مرغ نگینی شده ۲۰۰ گرم
پیاز درشت ۱ عدد
فلفل دلمه رنگی به مقدار دلخواه
رب گوجه فرنگی ۱ قاشق غذا خوری
قارچ ریز ۳ عدد
ادویه به میزان لازم
سس سویا ۱ قاشق غذا خوری
طرز تهیه اسپاگتی رژیمی

مرحله اول
برای تهیه اسپاگتی رژیمی در ابتدای کار، سینه مرغ را به صورت نگینی خرد می کنیم. پیاز را شسته و پوست می کنیم. سپس پیاز را رنده می کنیم. یک تابه برداشته و با کمی روغن روی حرارت قرار می دهیم تا داغ شود.

مرحله دوم
سپس پیاز رنده شده را درون تابه می ریزیم و تفت می دهیم. وقتی که پیاز ها سبک شد، سینه مرغ نگینی را به آن اضافه کرده و تفت می دهیم. وقتی که مرغ ها تغییر رنگ پیدا کرد، ادویه ‌ها را اضافه کرده و تفت می دهیم.

مرحله سوم
ادویه های این غذا شامل فلفل سیاه و فلفل قرمز، زردچوبه، کاری، آویشن، پاپریکا، پودر سیر، پودر انبه و پودر پیاز می باشد که به ذائقه خود می توانیم آنها را تغییر دهیم. سپس فلفل دلمه و قارچ خرد شده را اضافه می کنیم.

مرحله چهارم
بعد از این که سبزیجات نیز تفت خورد، نمک و رب گوجه فرنگی را اضافه می کنیم و کمی تفت می دهیم. نصف لیوان آب را به سس اضافه می کنیم و می گذاریم تا یک ربع بپزد. می توان به دلخواه کمی سس سویا اضافه کرد

مرحله پنجم
در این مرحله یک قابلمه مناسب را تا نیمه آب پر می کنیم و روی حرارت زیاد قرار می دهیم تا آب بجوش آید. پس از اینکه آب شروع به جوشیدن کرد، ۱ قاشق نمک و روغن به آب جوش اضافه کرده و کمی هم می زنیم.

مرحله ششم
سپس اسپاگتی ها را به قابلمه اضافه می کنیم. زمان پخت پشت پاکت اسپاگتی ها نوشته شده است که بین ۵ تا ۱۰ دقیقه معمولا در نظر گرفته می شود. سپس آن ها را آب کش می کنیم و به مایه گوشتی اضافه می کنیم.

مرحله هفتم
اسپاگتی ها را با مایه گوشتی تهیه شده مخلوط می کنیم. در این مرحله، اسپاگتی ها آماده سرو است ولی می‌توانیم یک ربع بگذاریم که دم بکشد و بعد میل کنیم. اسپاگتی ها را درون یک ظرف مناسب سرو می کنیم.

مطالب مرتبط