صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / طرز تهیه پوتین کانادایی

طرز تهیه پوتین کانادایی

طرز تهیه پوتین کانادایی

طرز تهیه پوتین کانادایی پوتین کانادایی یکی از انواع غذاهای خوشمزه پرطرفدار کشور کانادا است که با طعم های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پوتین کانادایی در ادامه با دستور پخت جدیدترین غذاها در مجله خبری بانوان میسنا همراه باشید.

طرز تهیه پوتین کانادایی

مواد لازم برای ۴ نفر
آب مرغ۲ لیوان
کره۱ قاشق غذاخوری
آرد۲ قاشق غذاخوری
سیب زمینی۵ عدد متوسط
پنیر پیتزا۴۰۰ گرم
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
زردچوبه و روغنبه مقدار کافی

مرحله اول

برای تهیه پوتین کانادایی خوشمزه و مخصوص ابتدا کره را داخل یک تابه مناسب می ریزیم، سپس تابه را روی حرارت قرار داده و اجازه می دهیم کره به طور کامل حل شود. در ادامه آرد را کم کم به تابه اضافه می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله آرد را به خوبی تفت می دهیم تا به صورت یکدست با کره ترکیب شود. پس از اینکه آرد به صورت یکدست با کره ترکیب شد، آب مرغ را به تابه اضافه کرده و در همین حین مواد را مخلوط می کنیم تا یکدست شوند.

مرحله سوم طرز تهیه پوتین کانادایی

پس از اینکه مواد یکدست شدند، اجازه می دهیم سس با حرارت ملایم به مدت ۱۰ دقیقه بجوشد و حجم آن تقریبا یک سوم حجم اولیه شود. پس از اینکه سس غلیظ شد، آنرا از روی حرارت کنار می گذاریم.

مرحله چهارم

در همین حین که سس از حرارت می افتد، سیب زمینی ها را پوست می گیریم، سپس با آب سرد می شوییم تا نشاسته روی سیب زمینی ها به طور کامل از بین برود. در ادامه سیب زمینی ها را با دستمال خشک می کنیم.

مرحله پنجم طرز تهیه پوتین کانادایی

در این مرحله یک تابه مناسب روی حرارت قرار داده و مقداری روغن اضافه می کنیم. پس از اینکه روغن به خوبی داغ شد، سیب زمینی ها را به تابه اضافه کرده و به خوبی تفت می دهیم تا به طور کامل سرخ شوند.

مرحله ششم

زمانی که سیب زمینی ها هنوز داغ هستند، پنیر پیتزا را اضافه کرده و اجازه می دهیم پنیر ذوب شودُ سپس غذا را در ظرف مورد نظرمان می کشیم. در ادامه سس را روی سیب زمینی ها می ریزیم و سرو می کنیم.

مطالب مرتبط