صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / طرز تهیه راویولی سیب زمینی

طرز تهیه راویولی سیب زمینی

طرز تهیه راویولی سیب زمینی

طرز تهیه راویولی سیب زمینی راویولی سیب زمینی یکی از انواع غذاهای ساده و خوشمزه کشور ترکیه است که با دستورهای متنوعی پخته می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه راویولی سیب زمینی در ادامه با سایت میسنا همراه باشید. همراه باشید.

طرز تهیه راویولی سیب زمینی

مواد لازم برای ۴ نفر
سیب زمینی ۸ عدد متوسط
ماست ۵۰۰ گرم
سیر ۱ حبه
کره ۱ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی
نعناع خشک ۱ قاشق چایخوری
فلفل قرمز ۱ قاشق چایخوری
طرز تهیه راویولی سیب زمینی
مرحله اول
برای تهیه راویولی سیب زمینی خوشمزه در ابتدای کار سیب زمینی ها را پوست می گیریم، سپس به صورت نگینی درشت خرد می کنیم. در ادامه سیب زمینی خرد شده را با آب سرد به خوبی می شوییم تا نشاسته آن از بین برود.

مرحله دوم
در این مرحله یک قابلمه مناسب را تا نیمه آب پر می کنیم، سپس ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری نمک اضافه کرده و به خوبی هم می زنیم تا نمک به طور کامل درون آب حل شود. در ادامه سیب زمینی ها را به قابلمه اضافه می کنیم.

👋 افزونه مورد علاقه بیل گیتس!
👋 افزونه مورد علاقه بیل گیتس!

دانلود دستیار
yektanet-logo-signتبلیغ
مرحله سوم
حالا قابلمه را روی حرارت قرار داده و اجازه می دهیم سیب زمینی ها حدود ۳۰ دقیقه درون آب جوش بمانند تا به طور کامل بپزند. پس از اینکه سیب زمینی ها به طور کامل پختند، آنها را درون آبکش می ریزیم تا آب اضافی شان خارج شود.

طرز تهیه روستی سیب زمینی خوشمزه به روش سوئیسی
طرز تهیه روستی سیب زمینی خوشمزه به روش سوئیسی
روستی یکی از انواع غذاهای سنتی و خوشمزه سوئیسی است که با مواد متنوعی پخته می شود
مرحله چهارم
پس از اینکه آب اضافی سیب زمینی ها خارج شد، آنها را درون ظرفی که برای سرو در نظر گرفته ایم می ریزیم. در ادامه سیر را رنده می کنیم و به ماست اضافه می کنیم، سپس به خوبی با هم ترکیب می کنیم تا یکدست شوند.

yektanet.com
مرحله پنجم
در این مرحله ترکیب ماست و سیر را روی سیب زمینی ها می ریزیم و آنرا به صورت یکدست روی سیب زمینی ها پخش می کنیم. در ادامه کره را درون یک تابه کوچک می ریزیم و روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا کره ذوب شود.

مرحله ششم
در ادامه فلفل قرمز را به کره اضافه کرده و کمی تفت می دهیم تا خوشرنگ شود و طعم خامی فلفل گرفته شود، سپس آنرا به همراه نعناع خشک به صورت پخش روی ماست می ریزیم. در نهایت غذا را سرو می کنیم.

مطالب مرتبط