صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / طرز تهیه فیله چینی

طرز تهیه فیله چینی

طرز تهیه فیله چینی

طرز تهیه فیله چینی فیله چینی یکی از انواع غذاهای ساده و خوشمزه کشور چین است که با دستورهای متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه فیله چینی در ادامه با سایت میسنا همراه باشید.

طرز تهیه فیله چینی

مواد لازم برای ۲ نفر
سینه مرغ ۱۰۰ گرم
لوبیا سبز ۲۰۰ گرم
هویج ۲ عدد
سس مایونز ۱ تا ۲ ثاشق غذاخوری
مغز گردو ۱ قاشق غذاخوری
نمک، فلفل سیاه و روغن زیتون به مقدار کافی
طرز تهیه فیله چینی
مرحله اول
برای تهیه فیله چینی خوشمزه ابتدای کار سینه مرغ را درون یک قابلمه مناسب قرار می دهیم و تا اندازه ای که روی سینه مرغ را بگیرد آب اضافه می کنیم، سپس قابلمه را روی حرارت متوسط قرار می دهیم.

مرحله دوم
در این مرحله اجازه می دهیم سینه مرغ به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه درون آب جوش بماند تا مغز آن کاملا پخته شود. در ادامه هویج و لوبیا سبز را می شوییم، سپس پوست هویج را جدا می کنیم و درون یک قابلمه مناسب قرار می دهیم.

تزریق ژل انجام بده، تزریق بوتاکس و ترنسفر رایگان ببر! (3روز فرصت داری)
تزریق ژل انجام بده، تزریق بوتاکس و ترنسفر رایگان ببر! (3روز فرصت داری)

مشاوره رایگان
yektanet-logo-signتبلیغ
مرحله سوم
حالا قابلمه حاوی سبزیجات را تا نیمه پر از آب می کنیم، سپس قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و اجازه می دهیم سبزیجات درون آب جوش بمانند تا کاملا بپزند. در ادامه مغز گردو را با کمک چاقو ریز خرد می کنیم.

طرز تهیه مرغ بریان به روش چینی مخصوص و طعم خوشمزه
طرز تهیه مرغ بریان به روش چینی مخصوص و طعم خوشمزه
مرغ بریان چینی یکی از انواع غذاهای خوشمزه و پرطرفدار کشور چین است که طعم های متنوعی درست می شود
مرحله چهارم
در این مرحله پس از گذشت ۴۵ دقیقه سینه مرغ را از قابلمه خارج می کنیم، سپس ریش ریش می کنیم. در ادامه هویج و لوبیا سبز را از قابلمه خارج می کنیم و به صورت خلالی خرد می کنیم، سپس درون یک کاسه مناسب می ریزیم.

yektanet.com
مرحله پنجم
حالا مرغ ریش ریش شده را به همراه مغز گردو درون کاسه حاوی سبزیجات می ریزیم، سپس مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب شود. در ادامه سس مایونز را به همراه نمک، فلفل و روغن زیتون درون یک کاسه مناسب می ریزیم.

مرحله ششم
در این مرحله سس را با چنگال هم می زنیم تا بافت آن باز شود. در ادامه سس را روی مخلوط سینه مرغ و سبزیجات می ریزیم و با قاشق زیر و رو می کنیم تا سس به خورد مواد برود، سپس درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم و سرو می کنیم. نوش جان.

مطالب مرتبط